21 sie 2017

Kwestionariusz dziecka powstania

Jak wydrukować poniższy kwestionariusz:
1. Kliknij prawy klawisz myszy.
2. W wyświetlonym neu wybierz opcję "Drukuj".
3. W pozycji Urządzenie docelowe kliknij "Zmień".
4. Wybierz opcję "Zapisz jako pdf".
5.Kliknij "Zapisz". Zwróć uwagę w którym folderze plik został zapisany.
6. Otwórz zapisany plik i drukuj.



Elżbieta Skotnicka – Illasiewicz                                                          Warszawa, sierpień 2017-08-13
1.1Wiek (z podaniem miesięcy , np. 4,7) ………………………..

2. Sytuacja w momencie wybuchu powstania:
                a. Osoby, z którymi był w momencie wybuchu powstania: ojciec, matka , dziadek, babka, inni krewni, piastunka, rodzeństwo (wymienić z podaniem imienia i wieku), inni rówieśnicy ( wymieć z podaniem imienia i wieku), inne osoby ( podać pokrewieństwo bądź relacje bp. Sąsiad, osoby nieznane, scharakteryzować relacje) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
                b. Miejsce, dom rodzinny (mieszkanie), teren przydomowy (podwórko, ogród), ulica, sklep, park, środek komunikacji,inne jakie ……………………………………………
c. Reakcja otoczenia: Radość, strach, płacz, krzyk, odgłosy walk, próba ucieczki., inne reakcje
d. Miejsce schronienia w chwili wybuchu powstania (piwnica, schron, poza miejscem zamieszkania, środek komunikacji) (dom rodzinny, dom krewnych, dom sąsiadów, znajomych), inne, jakie:….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3. 1.Czas powstania:
a. Miejsca przebywania w czasie powstania, jeśli możliwe podać adresy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
                b. Organizacja czasu dla dzieci w schronie, piwnicy:
Pomoc: opieka nad chorymi, młodszymi, przy obsłudze kuchni, obsłudze powstańców ………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nauka………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Gry, jakie………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Śpiewy……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Organizacja życia: higiena, ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
                c. Drogi ewakuacji przy konieczności opuszczenia schronienia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
               
3.2. Zapamiętane wydarzenia z czasu powstania:
          a.  dramatyczne…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..                b. inne……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..                               

4. Wyjście z  powstania:
                a. Data ostatecznej ewakuacji:………………………………………………………………………………………
                b. Adres  ewakuacji…………………………………………………………………………………………

                 c. z kim wychodził z powstania ( porównaj z listą z pytania 2a)
...............................................................................................................................................
     d. kto z listy z pytania 2a nie przeżył powstania.
           …………………………………………………………………………………………..
                 - kto był ranny…………………………………………………….
                 e. podać kolejne etapy wychodzenia z powstania:
-………………………………………………………………………………………………………………………….
-……………………………………………………………………………………………………………………………….
-…………………………………………………………………………………………………………………………….

5. PO WOJNIE:
a. miejsce, w którym dowiedział (a) się o zakończeniu wojny ………………………………………………………………………………………………………………………………………
b.  reakcja otoczenia: Radość, strach, płacz, inne reakcje…………………………………………………………………………………………………………………………………
c. Osoby, z którymi był w momencie zakończenia wojny: ojciec, matka , dziadek, babka, inni krewni, piastunka, rodzeństwo (wymienić z podaniem imienia i wieku), inni rówieśnicy ( wymieć z podaniem imienia i wieku), inne osoby ( podać pokrewieństwo bądź relacje bp. Sąsiad, osoby nieznane, scharakteryzować relacje)……………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………
d.  powojenna stabilizacja: proszę w kilku zdaniach opisać   pierwsze 5 lat po wojnie:
d.1. W kraju
- miejsce zamieszkania
-miejsce pierwszej szkoły, przedszkola
- warunki życia    
d.2. Poza krajem  
                - miejsce zamieszkania
-miejsce pierwszej szkoły, przedszkola
- warunki życia    
=======================================================

6. Stowarzyszenie dzieci powstania 1944:
Stowarzyszenie zwraca się z uprzejmym  zapytaniem, czy zechciałaby Pani, czy zechciałby Pan nawiązać kontakt z naszym Stowarzyszeniem, które stawia sobie za cel zarówno integrację naszego środowiska jak i opracowanie możliwie pełnej dokumentacji przeżyć najmłodszych uczestników Powstania.
                Kontakt: adres korespondencyjny 04-o83 Warszawa, il. Iglińska 26 m. 38
                                mail:sdpw44@gmail.com          Tel::  660 778 449 i 514 768 943
                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz