Jak wydrukować poniższy kwestionariusz:
1. Kliknij prawy klawisz myszy.
2. W wyświetlonym neu wybierz opcję "Drukuj".
3. W pozycji Urządzenie docelowe kliknij "Zmień".
4. Wybierz opcję "Zapisz jako pdf".
5.Kliknij "Zapisz". Zwróć uwagę w którym folderze plik został zapisany.
6. Otwórz zapisany plik i drukuj.
Elżbieta Skotnicka – Illasiewicz Warszawa, sierpień 2017-08-13
1. Kliknij prawy klawisz myszy.
2. W wyświetlonym neu wybierz opcję "Drukuj".
3. W pozycji Urządzenie docelowe kliknij "Zmień".
4. Wybierz opcję "Zapisz jako pdf".
5.Kliknij "Zapisz". Zwróć uwagę w którym folderze plik został zapisany.
6. Otwórz zapisany plik i drukuj.
Elżbieta Skotnicka – Illasiewicz Warszawa, sierpień 2017-08-13
1.1Wiek (z podaniem
miesięcy , np. 4,7) ………………………..
2. Sytuacja w momencie wybuchu
powstania:
a. Osoby,
z którymi był w momencie wybuchu powstania: ojciec, matka , dziadek, babka, inni
krewni, piastunka, rodzeństwo (wymienić z podaniem imienia i wieku), inni
rówieśnicy ( wymieć z podaniem imienia i wieku), inne osoby ( podać
pokrewieństwo bądź relacje bp. Sąsiad, osoby nieznane, scharakteryzować
relacje) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
b. Miejsce,
dom rodzinny (mieszkanie), teren przydomowy (podwórko, ogród), ulica, sklep,
park, środek komunikacji,inne jakie ……………………………………………
c. Reakcja otoczenia: Radość,
strach, płacz, krzyk, odgłosy walk, próba ucieczki., inne reakcje
d. Miejsce schronienia w chwili wybuchu powstania (piwnica,
schron, poza miejscem zamieszkania, środek komunikacji) (dom rodzinny, dom
krewnych, dom sąsiadów, znajomych), inne, jakie:….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. 1.Czas powstania:
a. Miejsca przebywania w czasie powstania, jeśli możliwe
podać adresy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
b. Organizacja czasu dla dzieci
w schronie, piwnicy:
Pomoc: opieka
nad chorymi, młodszymi, przy obsłudze kuchni, obsłudze powstańców ………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nauka………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Gry,
jakie………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Śpiewy……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Organizacja
życia: higiena, ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
c. Drogi ewakuacji przy
konieczności opuszczenia schronienia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3.2. Zapamiętane wydarzenia z czasu
powstania:
a.
dramatyczne………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. b.
inne……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4. Wyjście z powstania:
a. Data ostatecznej ewakuacji:………………………………………………………………………………………
b. Adres ewakuacji…………………………………………………………………………………………
c. z kim wychodził z powstania ( porównaj z listą z pytania 2a)
c. z kim wychodził z powstania ( porównaj z listą z pytania 2a)
...............................................................................................................................................
d. kto z listy z pytania 2a nie przeżył powstania.
…………………………………………………………………………………………..
- kto był ranny…………………………………………………….
e. podać kolejne etapy
wychodzenia z powstania:
-………………………………………………………………………………………………………………………….
-……………………………………………………………………………………………………………………………….
-…………………………………………………………………………………………………………………………….
5. PO WOJNIE:
a. miejsce, w którym dowiedział (a) się o zakończeniu wojny
………………………………………………………………………………………………………………………………………
b. reakcja otoczenia: Radość, strach, płacz, inne reakcje…………………………………………………………………………………………………………………………………
c. Osoby, z którymi był w momencie
zakończenia wojny: ojciec, matka , dziadek, babka, inni krewni, piastunka,
rodzeństwo (wymienić z podaniem imienia i wieku), inni rówieśnicy ( wymieć z
podaniem imienia i wieku), inne osoby ( podać pokrewieństwo bądź relacje bp.
Sąsiad, osoby nieznane, scharakteryzować relacje)……………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………
d. powojenna stabilizacja: proszę w kilku zdaniach opisać pierwsze 5 lat po wojnie:
d.1. W
kraju
- miejsce zamieszkania
-miejsce pierwszej szkoły, przedszkola
- warunki życia
d.2. Poza
krajem
-
miejsce zamieszkania
-miejsce pierwszej szkoły, przedszkola
- warunki życia
=======================================================
6. Stowarzyszenie dzieci powstania 1944:
Stowarzyszenie
zwraca się z uprzejmym zapytaniem, czy
zechciałaby Pani, czy zechciałby Pan nawiązać kontakt z naszym Stowarzyszeniem,
które stawia sobie za cel zarówno integrację naszego środowiska jak i
opracowanie możliwie pełnej dokumentacji przeżyć najmłodszych uczestników
Powstania.
Kontakt:
adres korespondencyjny 04-o83 Warszawa, il. Iglińska 26 m. 38
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz